SKRIVET: 2010-12-05, kl 20:46:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

febrig son

På förmiddagen var jag, K-B & Donna till julmarknaden vid Gruvan. Jag hade på mig täckbyxor, dock uppknäppta & det var inte allt för bekvämt efter ett tag.. AJ mina höfter. Men jag frös inte iaf. Eller om tårna efter ett tag.
När jag kom hem så kom tröttheten, kände det direkt jag satte mig ner. Lagomt kul när det var dags att ta hand om Casper =/ När Daniel åkte till jobbet 13.30 la vi oss i sängen. Kollade i böcker, lite film osv.. 15.10 somnade han helt utslagen! Gick inte tidigar. Försökte i hans säng också.. han sov väl 20-30 min. Men men..

Han fick alvedon innan jag la han i sin säng, då hade han 39,0. Annars fick han bara på fm, då var det runt 39. Så i natt, på fm & på kvällen har han fått. Den verkar inte stiga upp mot 40 grader iaf. Han hade ätit en stor portion med broccoligratäng till lunch. På kvällen åt han sämre, men en banan & clementiner fick jag i han + lite mat. Sen drack han lite välling, kanske 100 ml.
Hoppas han kan sova hyffsat i natt, det behöver han. Han har såå svårt att sova när han har feber. Alla andra ungar verkar sova hur mkt som helst men inte Casper..

Idag satte han sig på K2, jag låg i soffan.. han satte sig där K2 har huvudet :O
"Det är en bebis där. Bebis, uäää uäää uäää. Som kommer äta därifrån *pekade på brösten*" haha. Pedagogiskt & bra va?
Sen klappade han flera ggr på magen & så fick K2 lite blöta pussar. Så han sa nog förlåt :) Dom kan ju inte va osams redan!

Nej, nu ska jag fan gå & lägga mig. *död*


Lotta

Lucas brukade använda Dexters hus som nån slags avsats, från vilken man kunde ta extra studs och hoppa ifrån ;D



PUBLICERAT: 2010-12-06, 06:28:02 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: