SKRIVET: 2010-12-29, kl 19:25:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

EEG

Var till Falun idag & gjorde EEG. Höll på att somna flera ggr. Hade två knappar att trycka på, en för varje tumme. Så skulle man trycka varannan hela tiden i nästan en timme. Så sa killen som skötte det hela "blunda, titta, blunda.." med lite olika intervaller. När jag skulle blunda & trycka höll jag på att somna hehe. Skapligt trött.
Under tre minuter skulle jag andas fortare än vanligt, trycka & blunda. Då tänkte jag "tur man inte är karl" :)

Får veta hur det gick om ca en vecka.

Casper vaknade redan 5.40 imorse.. han låg still på min arm länge iaf & vilade. Värsta myyyys :D
Sen kollade vi på film en stund i sängen hela familjen.
Än en gång; tur att han inte vill upp på en gång utan han vill ligga kvar i sängen. Jag gick upp runt 7 och gjorde frukost.
Man hinner iaf med mkt när han vaknar tidigt. Och hellre att han vaknar tidigt än vaknar på natten ändå.
Det dumma med att han vaknar tidigt är att det blir en lång dag för både stora & små. Han blir trött tidigt & idag gick det inte ens att hålla honom vaken till efter lunch :/ Han hade somnat på soffan i Daniels knä. Och han somnar aldrig i soffan annars!

Jag & K-B tänkte äta lunch på sjukhuset men Danne tjatade hem oss för han hade gjort mat. Han hade köpt smörgåstårta för att fira :D
Riktigt gott var det!

Mamma köpte b.la en docka till Casper idag eftersom hon lämnade tillbaks en julklapp som blev dubbelt. Får se om han kommer leka med den då.. Jag såg till att det blev en billig docka ifall han inte är intresserad. 
Han gav iaf dockan en puss idag. Han pussade på K2-huset också idag :D Han är ju bara så himla go! Inte alltid, han kan ha ett jäkla humör minsann! Och dom senaste dagarna har han blivit helt galen.. han är så vild!

Nu sover båda prinsarna. Danne ska jobba natt. Sista skiftet iår!


tandra

Härligt att han har fått en docka, då kan han skjutsa den i sin stora lastbil ;) Idun har en lastbil med massa klossar som hon slänger runt överallt :P



PUBLICERAT: 2010-12-29, 20:40:20 | URL: http://familjengorskarlsson,blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: