SKRIVET: 2010-04-09, kl 07:32:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

rastlös

Lillis håller på att somna, han vaknade redan runt 5.30 idag.. gäsp! Men vi låg kvar i typ en timme *mys*
Lär ju bli många sovpass idag.. om han inte sover länge nu då?

Kan inte bestämma mig. Danne ska till Säter idag för att byta däck & olja. Kommer ta flera timmar. Jag är sjukt rastlös och vill hitta på nåt. Inte bara sitta inne där med Lillis & leka. Och mata. Och få han att sova. Kanske gå nån promenad. Men jag vill göra nåt!!!! Det kryper i kroppen på mig =(
Trist om vi (jag & Lillis) stannar hemma också. Varför kan inte bilen ta sig till Säter på egen hand och byta däck och olja?

Ska idag:
  • Ringa bvc * 2
  • Tvätta
  • Dammsuga + torka golven
  • Handla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: