SKRIVET: 2010-04-06, kl 21:08:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

potatiskex

Har väl inte hänt allt för mkt idag. Lite trist men men.. Lillis var för trött för sången så vi stannade hemma. Han sov 8.30 till strax före 10. Och då hade han gjort DET! Dessutom låg han tvärs över i sin säng när jag kom in till han och dessutom på mage :P
Knasboll!

På eftermiddagen sov han ca 1,5 timme ute. Han luktade så friskt om kinderna efteråt vilket jag fått höra låter poetiskt..? Skumma Bollnäsbor skulle jag vilja säga!

Ännu en skum grej har hänt idag; Dannes chef har sökt jobb- åt mig! :O
Imorgon skulle han ringa om föräldrakoperativ..wh00t?!

Ska strax gå och lägga mig. Har ont i ryggen :/ Nyss blev potatiskexen klara som jag bakat åt Lillis. Flitigt värre om jag får säga det själv =)
Får se imorgon om han gillar dom. Han verkar gilla allt utom majskrokar, skum kille som inte äter det. Aldrig hört om nåt barn som INTE ätit majskrokar. Men men, ingen större förlust.


Thérèse

Låter spännande med jobbet =)

Och potatischips?? det hade vart ngt..är det avancerat recept??

kram kram



PUBLICERAT: 2010-04-07, 06:40:54 | URL: http://www.theresesjosten.se
Lotta

"han luktade så friskt om kinderna".. låter som nåt taget ur en flådig roman ju ;D



klart han använder tofflorna fortfarande, jag tycker dom är skitballa haha.. fast dom börjar bli lite för små :S

men det är ju liksom bra, för det är halk under dom så han får lite fäste när han ska gå (hoppa?) i gåstolen ;)



PUBLICERAT: 2010-04-07, 08:51:19 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: