SKRIVET: 2010-04-16, kl 21:13:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

övetrött?

Vet inte om jag är för trött eller vad det är frågan om för jag skrattar åt det mesta just nu. (och igår grina jag..)

Det har varit en bra dag. På förmiddagen åkte vi till fotografen i Leksand. Vi fick rabatt av henne, väldigt snällt! Är ju bekanta med henne :)
Tog längre tid där än jag trodde att det skulle göra så det fick bli lunch i Leksand. Eftersom Casper hade vit tröja (ingen body) så fick han äta i bar överkropp hähä. Tog kort på kladdungen på restaurang också :P

Sen hann vi bara hem en snabbis, jag var förbi på Kupolen på hemvägen medans Daniel åkte hem med Casper. Jag köpte en bikini. Bläää säger jag om min kropp! När jag kom hem var det bara att packa & iväg på babysim. På babysimningen blev Casper osams med Liam tror jag. Bröjade med att Liam skrek & sen skrek även Casper.. oj oj oj. Men det var ändå babysimningen slut sen ett bra tag. Vi var kvar ändå.

Älskar min fina familj! ♥


Lisa

Det låter som en toppendag :)

Själv var vi på marknaden i Borlänge en vända, ganska kass.. men ja Oscar fick ju åka karusell iaf :)



Ha en bra dag tjejen!



PUBLICERAT: 2010-04-17, 11:40:12 | URL: http://fliza83.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: