SKRIVET: 2010-04-12, kl 08:41:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

handavtryck..

Försökte göra han/fotavtryck. Tänkte iaf göra hand/fotavtryck igår. Ett tag trodde jag att hela köket skulle bli blått kan jag säga :P
Men fick i alla fall 2 fotavtryck som jag sparat, dom blev rätt ok :)
Det började med att när jag höll i han och tog ett papper så rev han åt sig pappret. Fick loss det. Jag tog en tidning som jag skulle ha under, den försökte han ta. Sen när jag hade kladdat på lite blå färg under hans fot med hjälp av min hand så tryckte jag ner hans fot och försökte hålla fast den lite snabbt. Sen skulle jag försöka få ett bättre avtryck. Det blev rätt bra men sen sa det *ritch* & han drog runt foten på pappret. Men ja, fick ju 2 som blev rätt bra. Inte det lättaste att tvätta av han (och min hand) efteråt men det gick.
Varför jag gör sånt där när Danne inte är hemma kan man ju fråga sig =)
Men jag vill göra nåt med Lilleman ju.

Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart & när jag druckit upp det ska jag städa badrummet vilket behövs.

Casper har börjat ställa sig upp och hålla i sig i antingen mig eller Danne. Så gulligt! Igår satt Daniel på golvet. Casper satt med ett ben på var sida om Daniels ben. Så ställde han sig upp och höll i sig i Daniel. Hehe. Han vill gärna stå upp. Mindre roligt när han ska stå i badkaret..

Kaffet är klart! Lillis sover. När han vaknat får han lite mellis sen går vi till ÖF. Äntligen! :)


Monica

haha ja varför kommer man alltid på sånna roliga saker när man är ensam...



PUBLICERAT: 2010-04-12, 22:42:30 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: