SKRIVET: 2010-04-18, kl 11:37:34 | PUBLICERAT I: Tacksamhet

♥♥♥♥♥♥

Att få ett helt inlägg riktat till sig är väl ändå väldigt fint? :)
Såg precis att min vän Lotta skrivit ett inlägg om mig.
Hon är en underbar vän som jag känt sen början av -06 tror jag.
Trots alla motgångar & att vi mått skit har vi alltid funnits där för varann. Hon bodde i Skåne i nåt år & då träffades vi. Jag, hon & 2 tjejer till satt & drack cola. Det minns jag fortf & det var -07 hehe. Vi hörs varje dag & jag har fått henne att öka på "antalet skickade sms" rätt rejält kan jag säga :P
Henne kan jag bolla alla tankar, funderingar, grubblerier med. Jag kan ibland (?) känna mig väldigt osäker som mamma men då finns hon där för mig :)
Hon har en son, L som bara är 6 dagar yngre än C så det är helt perfekt. Vi har följt varandra i kampen mot dåligt mående, under graviditeten & nu hänger vi med varnn i mamaville :D


Jag vill aldrig förlora dig min vän ♥


danil

men jag dåååååå¿


tandra

haha ja det är väldigt fint :D :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: