SKRIVET: 2010-04-13, kl 19:57:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Dagens...

Idag har vi...
* Varit till Myran. Där var även Dylan (samma ålder som C) med sin mamma :)
* Varit ute i en timme. Skönt! C sov alltså inte utan vi var ute ändå.
* Duschat/badat


Och jag har tränat. Annars inte mkt mer. Nu är det nog ingen idé jag försöker komma iväg till Prostgården fler ggr, C sover ju ALLTID då eller att han vaknar 5 min innan det börjar. Men men.. Myran & Fenix finns ju :)
Och ett antal till om vi åker längre men är väldigt bekvämt med Myran. Tar 2 min att gå hem.

Imorgon ska vi åka till Leksand & få extra fina kort på Lillis ♥
Sen är det torsdag! Sa till Daniel idag "jag längtar tills vi bor ihop". För just nu känns det inte alls som vi bor ihop, känns mer som han hälsar på under helgerna :(

Inte vet jag hur det blir med någonting heller. Men kanske vet jag i maj?

Älskar min fina familj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: