SKRIVET: 2010-04-29, kl 21:42:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

äntligen!

Det är nästan en timme kvar tills Danne kommer hem. Längtar!
Det här har varit en tråååååkig vecka pga förkylning & skit.

Imorgon är jag karl/barnledig i några timmar. D & C ska till Gränges. Dels ska D på ett möte & så ska dom hälsa på Dannes mormor & morfar. Jag känner mig för "krasslig" för det.. jäkla hosta speciellt. Får vara hemma och gör nytta istället. Som den hemmafru jag är :)

Jag grubblar för mkt när det gäller vissa saker. Borde ta tag i vissa saker annars går det väl åt skogen. Borde ta tag i flera saker. Lotta, säg åt mig da!!! Jag har för mkt tid att tänka på tror jag.. inte bra, inte bra.


Monica

Äh måste du vara duktig när grabbarna är borta?? Kan du inte duscha länge ligga på soffan o käka godis istället för att städa? De kan ni ju hjälpas åt med senare när D kommer hem!! Puss



PUBLICERAT: 2010-04-29, 22:30:39 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: