SKRIVET: 2010-04-10, kl 08:28:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

allmänt strunt

Blev en helt ok dag igår ändå. Vi åkte till Säter allihopa, Casper somnade i bilen så han lyfte jag över till vagnen så fick han sova klart. Daniel bytte däck och jag tog det bara lugnt. Ewa var inte hemma, hon kom en kort stund innan vi skulle åka. Det är så bra för det finns en gåstol där också som Casper kan springa runt i & riva i deras grejer hehe. Enligt Bengt fick han t.om leka med nåt porslin :O
Men det fick han inte för oss, Ewa skulle säkert inte bli så glad åt allt kross när hon kom hem... Vi blev där i flera timmar så Danil hade ju hunnit byta olja men men. Han kan ju göra det hos pappa nån helg kanske.

Annars hände det väl inte allt för mkt igår. Jag badade med Casper, men tror ni han ville ligga ner? Nej han skulle bara STÅ! Lite låg han på mage men la jag han på rygg så kämpade han för att komma upp hehe. Lite drygt efter ett tag att hålla i han.

Både igår och idag har han stått och hållt i sig i Daniel medans Daniel inte hållit i honom :)
Ingen lång stund men ändå. Lite fränt ändå.

Något mindre fränt är att han vaknade före 6 idag också. Eller redan 5 knölade han runt, Danil bytte blöja & Casper halvsov till 5.45. Då gick det inte längre. Han fick vara i vår säng en stund innan det var dags att gå upp och ge han gröt. Så jag har alltså varit vaken sen 5. Och så hade jag svårt att somna igår. Har kommit in i det där igen då det är svårt att somna. Blir pigg när jag kommer till sängen & ligger och tänker på ALLT! Sen vaknar jag så fort Casper vänder sig.. Danil rekommenderar öronproppar men jag vet inte. När han somnar har han ljudbok på i sin ipod. Han brukar dra ur ena öronsnäckan när jag vill prata om kvällarna. Kan aldrig somna om vi inte babblat en massa strunt först :P

Casper somnade redan före 7.30. Både jag & Daniel la oss men jag kunde inte slappna av så jag kände att det var lika bra att vara uppe. Kört igång en tvättmaskin b.la..

Synd att det är så trist väder, hade velat gå ut med Casper. Men det kanske man kan göra ändå?
Har bokat bowlingbana så vi ska bowla i eftermiddag.

22/4 ser det ut att bli en semestertripp för mig & Casper :)


Lotta

what? for real? :O

Maria Montazami är ju världens underbaraste svensk-amerikanska pucko! :D

hon pratar med helt efterbliven röst och beter sig som en dumsnäll kossa som blir trängd i ladugården hahaha..



har du inte sett när hon köper tofsar i hollywood? :O

eller när hon köper ett kylskåp och inreder med barnens favoritgrejer?



älskar den människan! :D



PUBLICERAT: 2010-04-10, 16:15:11 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: