SKRIVET: 2009-09-28, kl 10:32:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mjölk



Nu ligger Casper och sover vilket han gjort ca en timme. Lillrumpa <3
Han är verkligen fin! Såååå söt & helt underbar! =)
Redan en vecka också! Vart tar tiden vägen?! Snart ligger han i babygymmet hehe.
Nu efteråt känner jag att man visste verkligen inte vad man längtade efter. Det går inte att förklara.

Det rann så mkt ur ena bröstet nyss & det spände så jag fick lov att pumpa ur "lite", 45 ml blev det som jag frös in. Bra att ha ett lager :)
Tuttarna är verkligen stora nu! Shit alltså.. i onsdags när jag & Casper kom hem så var dom sååå spända på kvällen. Kunde knappt röra mig. Sjukt.

Daniel ska snart iväg och klippa sig. Jag tror jag ska läsa lite. Blir nog en promenad senare. Väldigt fint väder idag :)
Härligt höstväder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: