SKRIVET: 2009-09-15, kl 11:05:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

+1



Sov till 10 imorse. Shiet! Men då var jag också vaken x antal timmar i natt pga ONT & sen vakna jag före 6.30 imorse av "mensvärk". Men det släppte ju sen såklart. Något besviken ändå måste jag säga. Jag & Älskling pratade ett bra tag imorse. Tror jag somnade om efter 8. Såååå skönt ändå :)
Lite förvånad blev jag dock när jag vaknade & såg att klockan var 10!

Idag upptäckte jag att det kom ännu mer från slemproppen, kom en del igår.. ursäkta om ni skulle bli äcklade, men enligt mig är det bara naturligt.

Nu håller vi på att tvätta, faktiskt i tvättstugan den här gången. Passar på att köra handdukar & sånt som ska tumlas. Men det är tur man har maskin inne! Orka gå till tvättstugan en gång i veckan..

Daniel är ledig idag, så idag har jag sällskap :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: