SKRIVET: 2009-10-14, kl 19:38:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

andra dagen



Ja, nu har jag varit hemma själv 2 dagar. Eller ja, jag har ju sällskap av Lillrumpa :)
Värsta mys! Och dagarna har gått bra.
Han åt så länge när jag ammade på eftermiddagen att jag somnade. Helt sjukt, i natt sov han från 00-07. Jag vaknade lite före 2 och bröstet spände så jag gick upp och pumpade. Orkade inte pumpa ur allt dock, blev 120 ml. Då fick jag nog. Hur mkt mjölk har jag egentligen?! Det var alltså från det "onda" bröstet, gör inte ont längre. Som tur är! Orka ha mjölkstockning.. :/
Sen när jag lagt mig gruffade han och grejade så mkt så jag trodde han skulle vakna, Daniel gick upp och hämtade miniform. Men då somnade om han om (om han nu vaknade till..) så det blev inget amma då.
Nu ligger han och hickar på papi :P

Idag har jag varit så seg så det har inte blivit nån promenad. Igår gick vi en sväng i alla fall. Måste det blåsa så jävligt jämt?!

Tror jag måste göra i ordning lite smörgåsar innan bönderna =D


så ser det ut när mor & son sover :D


Lotta

jag såg en av Bonde-Rogers speeddejter när jag var ute med hunden ikväll!! hennes dotter bor granne med oss.. deeet du! haha ;D



PUBLICERAT: 2009-10-14, 19:43:16 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: