SKRIVET: 2009-11-11, kl 12:44:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

oförstående föräldrar



Igår eftermiddag och kväll umgicks jag med Bettan ett tag vilket var väldans trevligt och det tror jag hon tyckte också :)
Hon tyckte det var kul att se Casper också, mig också hoppas jag... :P

Just nu sitter jag hemma hos mamma & Kjell. Mamma jobbar men jag (och Casper) kan ju umgås lite med Kjell. Casper ligger och luftar baken, och babblar för fullt. Den där "mannen" har massor att berätta, om vi bara kunde förstå vad det är han säger :/

En dag till sen har vi långhelg ihop hela familjen & det tycker vi om!!!
På fredag ska jag vara på Borlänge Sjukhus 9.15, sen är det tänkt att vi ska åka till Grängesberg, stan som gud glömde typ.. hehe. Daniels mormor & morfar bor där. Sen står det 2 hus till har jag sett =)
Och så ska vi till Smedjebacken, ännu en håla. Oj oj oj. Vilka byar det finns!

Snart fyller man år också, men vi glömmer det.
Dessutom har jag redan det bästa man kan önska sig! Min underbara familj :)
Älskar er till solen, månen, stjärnorna och tillbaka!!! Ni betyder ALLT & ni gör livet värt att leva




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: