SKRIVET: 2009-11-27, kl 21:42:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Livet...



Vi låg och kramades lite idag, jag & Darling. Så sa jag "Det här är verkligen livet. Tänk vilken söt sak vi har skapat tillsammans" :)

Blev en promenad på eftermiddagen. Och då kom Lillis mössa fram, den höll på att åka av för den låg framför (?) korgen. Helskumt. En handduk (?!) höll på att åka av innan. Så handduken såg jag när vi gått ca 30 min. Mössan trodde Kjell att han tappat på Kupolen när han tog av han overallen förra veckan.. så då fick han en ny Laban-mössa av Kjell. Men nu hitta vi den bruna lurvmössan. Aja, tre mössor gör väl inget. Men väldigt skumt må jag säga. Dagens mysterium, helt klart!

Ikväll käka vi tacos, alltid lika gott! Annars har det inte hänt allt för mkt. Tänkte strax gå och lägga mig faktiskt. Orkade och hann aldrig göra allt jag skulle idag så jag får göra det imorgon istället.

  • Dammsuga
  • Torka golven
  • Byta gardiner i köket
  • Sätta upp lite ljusstakar
  • Tvätta
Sen hinner man väl med att mysa med Lillis också. Så får vi besök på eftermiddagen. På kvällen ska vi till Kjell-Britt & käka :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: