SKRIVET: 2009-11-03, kl 11:58:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

iskall



Fryser så mkt nu och har iskalla händer :(
Ville nästan inte ta i Casper när han vaknade för ett tag sen. Men var ju tvungen eftersom jag skulle byta på han. Sen la vi oss i sängen så han fick äta. Strök han en massa så jag blev lite varmare, han är ju så varm hela tiden. Gosbebis :)
Han somnade efter maten så jag har ätit. Tror jag ska dammsuga lite nu. Och diska sen. Får tappa upp hett vatten. Annars får jag tappa upp badvatten och ta med han hehe. Men jag tänkte spara badningen till i eftermiddag för då kommer hans "moster" hit, hon skulle nog bli jätteglad om hon fick bada han :)
Hon hade sagt till mamma sist att hon fått byta blöja och det var så kul eller nåt hehe.. hon älskar ju barn så :D

Älskling, kom hem och värm mig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: