SKRIVET: 2009-11-02, kl 19:41:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fullspäckat



Idag har det varit fullt upp från 12.30 kan man säga.. Daniel kom hem vid 12. Sen åkte vi iväg till BVC för att väga & mäta + träffa läkaren. Läkaren lyssnade på hjärtat, kollade höfterna osv. Han blev skitsur när hon kände på höfterna :/
Direkt efter det åkte jag & Lillrumpa till Skrb. Var hos Kjell-Britt ett tag. Där låg han på en handduk i sängen i gästrummet och luftade rumpan hehe. Han kissade 2 ggr på deras överkast men det blev Kjell nästan så glad över att han kunde ha ramat in dom bitarna :P

När jag vart hos dom gick jag bort till Linda & hennes lilla R :)
R var det minst sagt full fart på!

Lillrumpa har knappt sovit nåt under dagen, knasunge. Han somnade såklart i vagnen när Daniel gick en promenad med han på kvällen.

Jag var så jävla hungrig när jag kom hem ikväll vid 17.30-tiden så jag var tvungen att äta en bulle.. tar ju ett tag med potatisgratäng tyvärr. Men gott blev det =)
(blev inte att vi åt det igår nämligen..)

Nej nu lär jag ta hand om Lillrumpa, dags att amma tror jag minsann.. så ska vi se på Ullared (jag & Lillrumpa, Daniel skulle nog ALDRIG se sån "smörja")
Efter det Matakuten.

...en till sak. Fick höra idag att jag (läs: min kropp) är helt normal. YEEEEEEY!

Imorgon kanske det blir ÖF.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: