SKRIVET: 2009-11-05, kl 15:03:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

frusen



Gick en vända runt sportfältet tidigare idag. Casper fick rulla ett varv till då Daniel har friskvård i skolan idag så då passade en promenad med vagnen fint. Då hann jag duscha, pumpa ur & äta helt alone :)
Under frukosten satt Lillrumpa i babysittern och trivdes. Helt perfekt!
Han brukar dock sova när jag äter frukost, men inte idag..

Men vad jag fryser!!! Hade gärna legat kvar i sängen bredvid Liten och bara myst och kollat när han sover :)
Men kände att jag behövde vakna till liv innan hans mormor & "plastmorfar" kommer.. så kommer ju Älskling hem snart också. Vi ska iväg en snabbis, jag & Älskling. Då får dom vara barnvakt för första gången hehe. Men blir inget långvarit. Jag ska bara vaccinera mig (ja, jag har besämt mig för att ta det ändå.. bära eller brista!) och så kanske vi hyr någon film. Känns som det var längesen & nu ska ju nya Johan Falk ha kommit :D

Nu måste jag göra te! Man blir ju inte direkt varmare av att kolla ut heller.. fråga inte varför jag gick idag. Men dels verkade Casper ha svårt att sova under förmiddagen & han var jättetrött. Dels har jag inte gått på länge. Min kropp behövde ju vila men nu är den nog redo för promenad varannan dag skulle jag tro.

TJIPP!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: