SKRIVET: 2009-11-26, kl 10:52:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

badning



Badade Liten idag. Lite läskigt när man är själv måste jag medge. Men ville göra nåt annat än det vanliga med honom och han "behövde" ändå badas idag. Han låg där i baljan & flinade hehe. Go-fisen :D
Han var så kall imorse när han vaknade. Han som brukar vara så varm. Och efter badet skyndade jag att linda in honom och sen fick han krypa ner under täcket bredvid mig. Ammade lite. Han blev varmare efter ett tag, tack och lov. Sen somnade han & sover fortf :)

Daniel kommer hem på sin lunch om han fortf sover för jag ska & lämna cellprov. Vill inte att det blir som igår med lillfisen. Det är skapligt drygt kan jag säga.

Nu börjar jag bli hungrig. Men hinner inte äta förrän efter bm.. får ta en lussebulle så länge. Tänk så skulle jag vara gravid under amningen, då kan man nästan säga att jag skulle få äta för 3 ;)
Tänk så många lussebullar! :D
Nu ska man ju inte äta för 3 men man kan ju alltid säga det.. hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: