SKRIVET: 2009-05-17, kl 16:00:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

spik

Dagens onödiga vetande: Jag hade alla rätt på tipspromenaden!!!
...och Bejbi hade 11. Mohahaha =)

Så idag blev det glass i Romme. Gött!
Sen åkte vi hem och la oss i gräset. Jag somnade :P
Vaknade när hans mamma kom förbi med smörgåstårta från igår. Så det blev lunchen :)
Till kvällen blir det Enchiladas! :D

Den här helgen har gått på tok för fort =(
Jag vill ju vara ledig längre. Men imorgon är det kort dag. Har möte nämligen.

Kommande händelser
27/5 Maja kommer hit och stannar hos farmor (min mamma) i en vecka :)
2/6 Sjukgymnasten
4/6 BM
5/6 Studenten
6/6 Nationaldagen :P


tess

Åh, glass i romme! :D jag vill osså ha!



PUBLICERAT: 2009-05-18, 19:57:56 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: