SKRIVET: 2009-05-24, kl 21:27:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mått skit...

Blev att må skit idag mitt på dagen. Jag hade cyklat en kortis. När jag kom hem plockade jag lite. Sen blev jag jätteyr, svimfärdig, illamående och orkade ingenting.. som det var i början av graviditeten. Jag orkade knappt äta :/
Men tvingade i mig lite lunch. Sen la jag mig i sängen men det var svårt att slappna av. Så fort jag rörde mig snurrade hela världen o_O
Somnade till slut och sov en stund. Mådde lika när jag vaknade men efter ett tag blev det bättre.

På eftermiddagen var vi till Gagnef och åt mat. Micke & Sara som bjöd oss :)
Daniel & Micke spelade lite guitar hero.

När vi kom hem gick vi en promenad vilket var skönt.. men nu ska jag gå och lägga mig vilket ska bli ännu skönare :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: