SKRIVET: 2009-05-10, kl 21:12:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ingen skridskoprinsessa direkt..

3/2-93

"Jag åkte skridskor med skolan. Men det var jätteblött så jag åkte inte så mycket. För jag ramlade en gång så jag blev blöt så jag ville inte åka mer. Men först åkte jag men det var inte nå kul. Så jag tog av mig skridskorna. Och sen så ramlade jag. Och då ville jag inte åka mer."


hehe gulligt va? ;)



Så drömde jag i natt att vi skulle ha Namngivningscermoni på Gammelgården :D
Drömde en del annat också men det var en enda röra.. men dom senaste nätterna har bebisen varit med i drömmarna, i någon form. hehehe.


tess

Den var kanongod, jag lvoar =) Hehe, gulligt skrivet du :P



PUBLICERAT: 2009-05-10, 23:16:46 | URL: http://latess.blogg.se/
tandra

Hihi va sött, ville du verkligen inte åka mer ? haha :) Hur gick det hos barnmorskan idag ? Fick du höra hjärtljud ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: