SKRIVET: 2009-05-08, kl 08:38:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bebisdrömmar :)

Drömde lite halvsjuka grejer i natt. Dels drömde jag att vi fått barn, vi var på BB. Tror det var 4 eller 5 dagar före BF :P
Så satt vi där alla 3 med bebis inlindad i en filt. Mer av det kommer jag tyvärr inte ihåg.. :/

Sen drömde jag att dagen efter jag fått bebisen så var jag och handlade mat med mamma. Då hade jag bebisen i bilbarnstolen och den stod i kundvagnen.. Vi hämtade nåt i butiken och när vi sen kom tillbaks till kundvagnen hade någon tagit bebisen. FATTAR NI???? NÅGON TOG KLOSSEN!!!! *krokodiltårar*
Jag sprang ut ur butiken i ren panik. Där satt en kille i 20-årsåldern eller nåt, men min Kloss.. Jag tog vår Kloss direkt och skrek åt han. Sen vände jag på klacken och gick därifrån, typ..

Så drömde jag att jag var i Japan. hahaha. Vet inte vem/vilka mer som var med. Jag hade min kamera i en väska men det var vatten överallt så den blev blöt hela tiden. Flera ggr tog jag upp kameran för att kolla om det gick att kolla på bilderna. Hade ju tagit dom första bilderna på bebisen och jag var den enda som hade sånna bilder. Men kameran funkade varje gång :)

Nu måste jag göra mig klar. Skulle ha börjat  11 idag men V ringde nyss och sa att jag kunde komma tidigare. Skönt att sluta tidigare ju. Speciellt om det fortsätter att vara fint väder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: