SKRIVET: 2009-05-01, kl 07:50:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bakfull karl.

Igår hände inte allt för mkt och jag var trött.. och hade ont. Därför ingen blogg. Och jag har lite bloggtorka för tillfället också. Men det kanske ni märkt?

Köpte nya madrasser igår iaf. Alltid nåt & det känns bra :)
Så köpte jag underkläder. Intressant värre.

Hörde en del smällare här omkring sent igår kväll. Stackars Klossen blir ju rädd :P

Igår köpte jag rätt nummer av tidningen =)
Fast det var inte så mkt att läsa men ändå.. det var Daniel som köpte den åt mig btw hehe. Så fick jag 2 Calippo Cola. Me like!

Nyss ätit frukost och vet inte vad jag ska göra.. tråkigt!
Daniel dricker vatten, han säger att han är bakis.
Han drack upp mina 2 cider (2,25%) som stått i kylen X antal månader :P
Jag som sa åt han "Varannan vatten!" igår :)


tandra

haha hade du köpit fel nummer gullo ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: