SKRIVET: 2009-03-18, kl 20:55:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Yeeeeey

Fick jätteont i svanken idag när jag jobbade. Men men.. träffade sen Li & vi åt thai-mat :)
Vi ses på tok för sällan så vi hoppas på ändring nu!

Sen åkte jag för att simma & relaxa med mor.. men jag var så jäkla trött och lusten försvann allt mer + att jag hade ont vid revbenen idag igen.. så jag bastade bara lite hehe. Och filosoferade med dåliga tidningar :P
Hade i en inpackning i håret så det blev att lukta jättegott & mycket lättare att borsta också :)

När Darlo kom hem från jobbet åt vi lite mat. Rätt tidigt men båda var hungriga.. sen vilade vi och jag somnade till 10 min. Inte bra inte bra.. sen har jag väl sett Unga mödrar & Vem vet mest, det vanliga =)

Annars händer det väl inte allt för mkt. Fick brev från läkaren idag angående senaste provtagningen gällande min epilepsi-medicin.
"Det finns inte några alldeles bestämda värden att gå efter som skyddar mot epileptiska anfall men man tror att det rör sig om 40-110 umol/L i blodkoncentrationen. Förra gången hade Du 40 med 3 tabletter och nu har Du 31 vilket alltså ligger lågt och om Du känner Dig orolig för anfall så kan Du ju ta 4 tabletter. Ring mig om Du undrar något."

Så jag har tydligen ännu mindre i blodet nu. Men det är ju inte så konstigt. Jag tror dock jag skippar att ta 4 tabletter, känner mig inte ett dugg orolig i och med att jag varit anfallsfri sedan förra året + att jag med största sannolikhet (även enligt min läkare) fick epielpsi pga min antidepressiva medicin som jag slutade med förra året..
(Varför nämnde inte ens psykiatrin det?! Min läkare har hört andra som också fått epilepsi pga sån skit. Men men, det är väl psyk i ett nötskal!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: