SKRIVET: 2009-03-02, kl 19:00:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

uuuuuh!

Igår kväll hinkade jag hur mkt vatten som helst kan jag lova. Så det blev att springa på toa en massa gånger :)
Men vad göra när man är törstig.. :P
Så därför vaknade jag vid 2 och fick lov att gå upp. Men jag sov ju ända till 7 igår så..

Var till läkaren på Neurologen idag. Kom in 30 min senare än jag hade tid. Dom verkade ligga något efter rent tidsmässigt. Ska lämna prover på vårdcentralen någon dag, fick papper med mig som jag ska lämna där. För att se salthalt och hur mkt Oxkarbazepin jag har i blodet. Typ så. Tror jag fixar det imorgon faktiskt.

Blev lunch där på lasarettet. Ok mat i alla fall. Den dög då när jag var hungrig :)

Till kvällsmat gjorde jag stuvade makaroner & pannbullar. Yummie! Första gången jag stuvade makaroner & det blev bra!

Vi var och kollade på en lägenhet ikväll, jag & Darlo. Men den var inget att ha :(
Små rum och konstig planlösning. Mkt utrymme gick åt till hallen. Tyvärr.
Sen blev det en promenad. Vi gick den vanliga rundan fast baklänges, det kändes helskumt. Kändes som att man var någon helt annanstans och gick. Förvirrande :P

Nu ska jag dricka upp mitt vatten och sen äta en smörgås tror jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: