SKRIVET: 2009-03-26, kl 16:46:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

underbar dag

Det här är en underbar dag.. tralla lalla la!
Spännande spännande. Håller tummarna!!!! Ihhhhhhhhhhh

Så har vi fått tid för UL nu också. Äntligen! =P
Längtar halvt ihjäl mig ju!

Nu är jag trött och halvirriterad. Varför? För att jag är så jädra hungrig. Stackars Kloss ju.. *förlåt*
Slängde i mig en isglass nyss iaf. Ett måste ju :)

Nej nu ska vi åka. Ska åka till Sätä och sova där i natt. Fick sms från Eve idag. Det är regn och åska. Mohahhaha!!!! Det säger jag bara för att jag är sjukt irriterad över att Daniel måste vara i Säter hela tiden. Men nästa vecka kanske han slipper lite. Vi håller tummarna för att det blir så!

Älskar dig älskling

Ps: hälsar till S på hon & hennes karlsloks dag. Hihi.


tandra

hihi tack tack sa dom :)



PUBLICERAT: 2009-03-29, 15:49:20 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: