SKRIVET: 2009-03-13, kl 19:34:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Tulavippan för sista gången

Idag har vi klippt oss både jag & Daniel. Bra blev det också så vi är nöjda :)
När vi kom hem var jag så trött och hade huvudvärk att jag inte ens orkade gå en promenad, men Daniel gick själv.. när han kom hem igen vilade vi ett tag.
Åt nyss mat vid tv´n eftersom det var Vem vet mest.

Mitt på dan idag var jag till Tulavippan. Men aldrig mer säger då jag!! Och jag har lärt mig en sak- jag kommer aldrig bli en "loppis-människa". På både gott och ont kanske.. men skräp klarar jag mig utan! Sälja är en sak, men att gå på loppis för att köpa fattar jag inte.. hur kan folk hitta nåt ens?!
Då ska det vara en loppis där dom som håller i det verkligen går igenom sakerna & kollar hur fräscha dom är.


mika

men tulavippan har BARA skräp. typ. till överpriser! finns andra bättre loppisar där man kan hitta fina saker. inte alltid.. men man får väl leta lite :)



PUBLICERAT: 2009-03-14, 10:11:08 | URL: http://m1ka.blogg.se/
tess

TACK! Jag hoppas verkligen att det blir bra!



Nej, ajg kommer nog heller aldrig bli nån loppismänniska. Jag har nog aldrig hittat nånting på ett loppis. Tyvär, faktiskt. Vissa gör ju jäkligt bra fynd, har man ju sett :) hehe



PUBLICERAT: 2009-03-14, 20:31:17 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: