SKRIVET: 2009-03-16, kl 18:25:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tlött tlött...tlött!

Är megatrött idag. Imorse blev jag piggare bara jag kom utanför dörren men sen var det segt på jobbet. Skulle skära till skyltar men kollade på klockan & det var dags att sluta så jag hann alltså inte ens börja.. :/
Men men.. shit happens.

Skrev upp mig & Darlo idag att vi ska me på Friskis-festen nästa helg. Hoppas det blir god mat och skoj =)

Idag har vi vilodag från promenad för båda är sjukt trötta. Jag är i alla fall ledig imorgon. Har möte på morgonen & efter det ska jag träffa Lii. Det var sjuuuuukt längesen jag träffade henne så det är på tiden! =)

Snart börjar Unga mödrar. Har kollat på det varje dag, eller så gott som. Sen är det Vem vet mest. Också ett program jag tittar på dagligen. Men det bästa med måndagar är ju ändå att dom visar Familjen Annorlunda!!!
Jag har helt enkelt börja kolla på tv :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: