SKRIVET: 2009-03-10, kl 09:12:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

soft vecka

Pappa kom hit med datorn igår. Han sa att det var grejer som antagligen måste tas bort och att den kan strula. Det hade blivit så när min bror lagt in nåt. Men fixar man inte det då?! Brorsan är ju data-nånting. Jobbar alltså med datorer hela dagarna osv. Så förvärrar han skiten?!? PUCKON!!!!
Vi drog igång datorn och vi märkte då ingenting, som tur va.
Fast jag fick 500 spänn av pappa som tack så de var ju bra :)
Så sa han väl nåt att jag kunde höra av mig om han kunde låna den fler ggr.. och att vi fick komma förbi någon gång. Dom då? Ähhh nog om det. Det kommer aldrig hända ändå.

Ska nog spara dom där pengarna jag fick iaf. Då har jag sparat 5100 den här månaden. En hundring har jag på "automatisk överföring" varje månad vilket jag haft i flera år. Och det kan jag ju inte ta bort :P

Idag har jag sovmorgon och jag tycker inte alls om det kan jag säga. Sån är jag :/
Men jag börjar hellre tidigt och slutar tidigt. Dessutom är det lite annat idag. Men men.. är ju bara 2 timmar idag så det går väl det me. Börjar 13 :P
Och imorgon är jag ledig. På torsdag börjar jag 8 igen. På fredag är jag ledig- igen! Soft vecka =)

Blir hämtad om en timme ungefär. Tills dess ska jag ha duschat och tvättat håret, klätt på mig osv osv.. och diskat! Kjell-Britt ska till banken här i Kv. Sen följer jag med när dom köper ny kyl & frys :)

Ähhhh fan va tråkigt det måste va & läsa all den här smörjan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: