SKRIVET: 2009-03-17, kl 20:29:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Smärta!!!

Fy fan va ont jag har! Och trött & slut är jag också.. fan vad jag klagar men det måste man väl få göra också?
Imorse blev jag skittrött efter att jag duschat. Helt slut & yr rättare sagt. La mig ner i sängen några minuter. Pust.
När vi gick promenaden idag blev jag också helt slut, kände mig nästan skakig i benen :(
Det var som att benen knappt bar mig så jag hade god lust att stanna och vänta på att Daniel gått hem och hämtat bilen :P
Men så lat får man ju inte va!

Sen har jag haft ont i sidan (som håll) hela kvällen. Det gör så ONT så ONT!!! Och jag oroar mig, som vanligt.. :/

Blir att lägga sig tidigt ikväll känner jag. Orkar ju inte vara uppe ändå. Klarar knappt att gå/stå längre pga smärtan.


tess

usch då :( hoppas du blir bättre snart!



PUBLICERAT: 2009-03-18, 12:27:28 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: