SKRIVET: 2009-03-03, kl 15:15:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Simpsons

Fick vykort, jag & Darlo av svärmor idag i form av Simpsons. Hehe.
Så fick jag mitt nya ica-kort. Vuxet värre :P

Var och tog prover imorse då. Det gick la bra. Hon fick sticka två ggr innan det kom tillräckligt med blod dock. Men på mvc kan dom minsann sticka! Efteråt lindade hon om någon blå väv, snacka om överdrivet.. hrmpf.

Koll här :)
Det skulle dock ha varit med för ca en månad sen. Bättre sent än aldrig kanske ni tycker, men blir lite irriterad.
1. tjejen skulle skicka artikeln till Linda innan tryckning.
2. viss information är inaktuell
Men i det stora hela så är det ju bra, att det äntligen kom med :)


Jag har huvudvärk. Fast inte sådan huvudvärk som jag brukar ha. Det sitter inte i pannan.. försöker dricka mkt vatten i alla fall. Det känns lite som onsdag idag, men det är ju inte så konstigt. Om en timme kommer Älsko hem, han är saknad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: