SKRIVET: 2009-03-05, kl 20:21:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

pappa... :(

Jag har ont typ överallt. Redan! :(
Ont i ryggen. Inget ovanligt men ändå.
Ont i benhinnorna, ena benet.
Ont i båda vristerna.
Det här är fan inte kul!

Tänker mycket på min pappa kan jag säga. Han hör aldrig av sig, och då menar jag aldrig också. Skittråkigt. Egentligen borde jag säga precis vad jag tycker, tänker & känner. Men jag vågar inte. För jag är så fucking jävla feg :(
Dessutom vill jag så gärna säga vad jag tycker om det han gör mot farmor.. hans egen mamma. Men det törs jag inte heller. Vad är jag rädd för? Jo, för att han aldrig mer ska prata med mig. Att jag ska sabba om möjligt ännu mer. Men OM det nu skulle hända, vad skulle det spela för roll? Vad skulle jag sakna? INGENTING! För jag vet ju inte ens vad jag har att sakna.. När han inte bryr sig nu menar jag. Och jag har ju ändå Kjell.
Och sabba mer, då menar jag inte att jag sabbat något innan utan att jag ska sabba det lilla vi har nu.
Det enda jag vill nu är att få tillbaks min dator som han skulle låna i någon vecka men som blivit minst en månad.
Fast egentligen vill jag ju att han ska höra av sig och bry sig mer. Men det kommer ju aldrig hända, det får jag se i stjärnorna efter. Det kan inte bara vara jag som ska höra av mig. Är så fruktansvärt trött på det!


karolina

pappor alltså....man undrar hur dom fungerar egentligen. har också ett struligt förhållande till min pappa, som egentligen är styvpappa. min biologiska har jag aldrig träffat... en lååång historia. ring o kräv tillbaka din dator. säg att du behöver den bara.



o du. håller med dig om att kjell är världens bästa :D. han var ju hur go som helst. o din mamma med!!



pöss på dä!



PUBLICERAT: 2009-03-06, 16:52:17 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com
cina

tänker på dig jag förstår dig o jag tycker du har rätt i hur du tänker o känner



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: