SKRIVET: 2009-03-15, kl 19:42:07 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Min älskling har ett hjärta av snö!

Den här dagen har varit bättre. Inte ens varit stressad, den ni!
Vi gick en promenad på förmiddagen här i Kvarnsveden, den vanliga rundan.
Sen for vi till Sätä. Fick mat där och sen kladdkaka :)
Nathalie, Filip & Niklas var också där. Så min huvudvärk förvärrades något (om möjligt!) av Filips skrik. Hehe.
Oj, vad Nathalie hade växt sen sist & ändå träffade i henne i februari.. men det går fort i puberteten. Hon är 11 år nu, blir 12 i år.

När vi kom till Borlänge igen gick vi en promenad runt sportfältet. Sååå skönt väder ute ju. Bäst man passar på & är ute. *njuta*
Blev lite snabb handling sen. Jag vilade när vi kom hem för jag var så trött så trött. Var ju vaken 5.45-7.00 imorse.. pust. Sov sen till 8.30. Uffa.

Snart ska jag se nå bröllopsprogram tänkte jag.  Få lite inspiration, eller nåt :P


tandra

Ja han var där om du menar Fredriksson ? Nu ska vi strax lägga oss och kolla på schindlers list, dom säger att den är väldigt grym och väldigt bra! Fast jag är ju lite negativ som vanligt, svart vit ju! :)



PUBLICERAT: 2009-03-15, 21:06:19 | URL: http://www.nogg.se/nannas
tandra

haha de gjorde jag säkert, vet dock inte vilka du gick med :P



PUBLICERAT: 2009-03-16, 12:00:04 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: