SKRIVET: 2009-03-12, kl 20:00:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kungligheter på jobbet..

Fick beröm på praktiken idag. Gött! Så sa Vicki att jag är trevlig mot kunderna och att andra anställda tycker jag är trevlig hehe. Kändes bra :)
Om hon gifter sig så kommer hon heta Westling.. det ni! "Det är det närmaste kungligheterna jag kommer!" :)
Viktoria Westling =)

Blev pizza till lunch idag. Gott måste jag säga, men när jag såg mammas pommes ville jag så gärna ha det. Tog några iaf. Finns ju inget jag kan äta till pommes eller inget jag tycker om :/
Hatar kebab & fish n chips t.ex!
Gick ett varv på Kupolen idag. Vart 17 kan man köpa kläder egentligen?!? Skitdåligt ju!!!
Köpte 2 par strumpor till bebis, ser ut som skor med snören. Så fick jag ett par vita byxor med fötter på av mamma :D

När Darlo kom hem från jobbet vid 16.15 låg jag och sov. Hörde när han hejade på grannen. Han sa att jag var helt röd om kinderna.. o_O
Gick upp och klädde på mig varmt, så tog vi en promenad. Tycker ändå vi är rätt duktiga om jag får säga det själv för det spelar ingen roll om vi har ont eller är griströtta, nog fan går vi en promenad och det är så det ska va! Är ju så skönt bara man kommer ut =)
Och skönt efteråt när man har det gjort.

Nu har jag halsbränna så allt är som vanligt. Så har jag en blåsa på tungan också.
Imorse hade jag ont i halsen. Blääää!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: