SKRIVET: 2009-03-23, kl 21:10:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kan det vara så?

Jag kände mig inte allt för trött imorse. Men sen när jag var på väg till praktiken kände jag hur jäkla trött jag var. Gäspade konstant! Men men, tiden gick fort.. =)

Känt av 'nåt' idag. Kan det vara bebis? :)
Kanske. Kan vara faktiskt. hihi.

Vi gick bort till Idrottsplatsen efter att vi ätit kvällsmat för att Andreas (Daniels "hela" bror) spelade match och föräldrarna var där. Skitkallt så vi stannade i 10-15 min. Men det gjorde att jag missade Unga mödrar. Wääääää :(
Hann i alla fall se Vem vet mest & sen det bästa på hela veckan: Familjen Annorlunda! :D

Daniel känner sig lite förkyld och har mått som en gris idag så jag har gjort förkylningste åt han och gett han Esberitox. Hoppas det hjälper!

Imorgon har jag sovmorgon. Gött! Hoppas att jag kan sova till 8. Imorse när jag vaknade av att Daniel satte sig upp i sängen var jag helt förvirrad.. :P
Vad ska du göra?
Jag ska väl gå upp..
Vadå? Vad är klockan?
Tio i sex ungefär..

Jag som ville sova! Jag går nämligen upp ungefär när han går ut & han går 6.10..

Nej, nå roligare än så här blir det inte...


annica

jag tror sbsolut att det kan ha varit bebisen, hihihi kul!

jag heter cinderella där! du då?



PUBLICERAT: 2009-03-23, 22:00:39 | URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/
tandra

jajjamen det är den snubben den :)



PUBLICERAT: 2009-03-24, 11:30:21 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: