SKRIVET: 2009-03-09, kl 18:20:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

irriterad

Uhhh jag är så mätt, ni anar inte! Blev quinoa och lax till mat. Jättegott :)

Daniels föräldrar var hit idag. Daniel ifrågasatte faktiskt varför han ska behöva sova där natten till tisdagen när dom ska åka bort. Bara för att han ska skjutsa dom. Det visste vi, men varför han?!? Han tyckte dom skulle fråga någon annan.. *grrr*
Och hans mamma sa att han får ju låna hennes bil när dom är borta. "Ja, men räcker bensinen då?"
"Inte i tre veckor, men jag tankar den full. Du behöver ju inte åka till Borlänge varje dag för du slutar ju jobba innan vi kommer hem."
Då kunde inte jag vara tyst.. "men han måste ju åka hit ändå."
Hans pappa: "Men Borlänge står ju kvar"
Jag: "Men jag kommer ju inte kunna vara i Säter så han måste ju åka hit."
"Just ja.."

SUCK! Vi ska bara rätta oss efter dom känns det som. Så säger dom att dom kan vara barnvakt sen. Som om det är samma sak?! Knappast.

Så det var dagens irritation #1

Dagens irritation #2 är *trumvirvel* min pappa. Vem annars? :P
Ringde dit för ett tag sen. Hans sambo svarade att han var på spinning och han hade tagit med sig datorn så han skulle komma förbi när han tränat klart. Jaha, men kan han inte säga det innan & fråga när vi kommer vara hemma? Verkar som han tror att vi bara sitter hemma & väntar på honom. Som om vi inte har ett liv..
Så ikväll blir det nog ingen promenad :/
För han kommer nog inte hit förrän närmare 19. I och för sig, om vi är påklädda och klara hinner vi gå. Mitt tv-program (som bara visas en gång i veckan) börjar 20 så det ska jag minsann se.

Nu har jag fått ur mig "lite" skit.


Mika

trist det där med katten.. :S hoppas det löser sig.. förstår din frustration! grrr. du kan alltid ringa mig och ösa ur dig om det är nåt :)



PUBLICERAT: 2009-03-09, 21:38:55 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: