SKRIVET: 2009-03-07, kl 20:16:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hjälmfrisyr

Hela dagen har rusat i väg känns det som.. minns knappt vad vi gjort ens. Gått en promenad, varit till Friskis, vilat, tvättat, lagat mat.. ja, det är nog ungefär det som vi har hunnit med.

Och så blekt håret. Men det blev inte så bra. På vissa ställen är det så ljust som jag vill ha det.. köpt en ny blekning som jag tänkte slänga i imorgon och hoppas på det bästa. Fy fan för hår alltså! Jag blir galen!!!!
Apropå det så har jag bokat klipptid åt både mig & Darlo. Vi ska klippa oss samtidigt på fredag =)
Så nu äntligen blir Daniel av med hjälmen haha
Ni ska veta hur mkt min mamma har tjatat om att han borde klippa sig.. :P

Nu ska vi snart se film & mysa i soffan. Hasselnötsglass t.ex *älska*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: