SKRIVET: 2009-06-26, kl 08:14:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Uggla..

Ja, igår kväll låg jag i sängen & sjöng den här för jag tyckte det var ganska passande ^_^
Efter ett tag blev jag tvungen att springa på toa.. ficka spya i nesan vilket inte var så trevligt =/
La mig igen, men det var bara att gå upp lika snabbt igen.. blah!
Sen satt jag i sängen ett tag.. blev tröttare och tröttare. När jag för en gångs skull läst tills jag blivit skittrött så kan jag inte sova för att jag mår sjukt illa!

Vi hade festivalen ända in i vårat sovrum igår :P
Tur att det bara är Peace & Love en gång om året och bara en vecka. Tur också att själva festivalen inte är så många dagar. Vi får åka rejäla omvägar för att komma hem nu. Åkte via Lergärdet igår tex.. men men, snart är det över!

*håller tummarna*

Ska snart göra mig klar för att åka till doktorn. Känns väldigt onödigt men ändå bra att en läkare träffar mig, för säkerhets skull.

Today
  • Doktorn
  • Jobba till 14
  • Fixa hemma
  • Göra en cheesecake



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: