SKRIVET: 2009-06-17, kl 16:54:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

härligt härligt



Igår ringde Danne Stora Enso (nuvarande hyresvärd) för att fråga om nuvarande lägenheten. En kåpa (lampa) i badrummet är trasig, en perisenn är trasig (den går att använda men inte dra upp), Daniel har lagt in klickgolv m.m m.m. Men vi behöver inte bry oss ett skit! Vi behöver i stort sett bara ta ut våra saker (nähä?) & städa lite :)

Idag pratade han med områdesvärden på nya stället och vi får nycklarna på tisdag istället för den första. Wiiiiiiie.
Så då ringde han Stora Enso för att fråga om vi kunde bli av med lägenheten 1/7 istället för 1/8 och det får vi :D
Så vi sparar lite pengar på det vilket är bra. Pengar tackar man ju aldrig nej till!

Sååååå jävla gött :D

Och det är ju så bra att jag är ledig på onsdag för då kan jag fixa en massa med Kjell och eventuellt också mami under dagen. På torsdagen jobbar jag bara nån timme för sen är det barnmorskan & när jag är klar går jag till lägenheten. På fredagen ska jag till läkaren på Gyn så då jobbar jag inte heller så länge och går till lägenheten direkt efter. Perfekt!

Nu måste vi handla käk. Jag vaknade 1.30 i natt och hade världens sammandragningar. Sen kände jag hur bäbis tumlade runt, kändes så iaf :P
Och sen kurrade magen som bara f*n.. var bara att gå upp och bre lite kex :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: