SKRIVET: 2009-06-05, kl 08:38:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

förvirrade människor



Tidigt imorse efter att jag kissat (vid 5) så hade jag sen svårt att somna om..
-Kan du inte ta med mig Bejbi? (jag ville att han skulle ta med honom till hans sömngrotta)
-mmm
-Tar du med mig?
-Vart?
-Ja, men till konsten?
-Vilken konst?
-Fråga du inte om konsten?

hehehe sötis drömmer :)

Imorse fick jag (som vanligt!) sendrag. Det höll på att bli i andra vaden också. Den här gången var det vänster som drabbades och jag skrek (också som vanligt..) men Darlo vaknade konstigt nog inte.
Sen sa jag "åhh va ont jag har!"
-ja, jag förstår det för breven
-brev?
-ja, breven som inte kommer

Så där drömde han igen! Tydligen om några mail :P

Pratade med Kjell tidigare. Dom hade haft tv-dosan i sängen i natt (dom har tv i sovrummet) och han hade råkat lägga sig på dosan, så tv'n slog på. Han vaknade och slog av tv'n och somnade om.
Mamma hade vaknat och trott att det var klockan som ringt eller nåt, så hon gick upp. Hon duschade! Och gick till köket.. hon tyckte det var väldigt mörkt men trodde att det berodde på att det var dåligt väder. Sen fick hon se att klockan bara var TRE!!! Och hon hade duschat. haha.
Så hon rusade in i sovrummet och muttrade att hon måste ställt klockan fel. Kjell försökte förklara att det var han som råkat slå på tv'n..

Jag har så ont i vaden att jag inte kan gå! Kan inte sätta ner foten.. Daniel har försökt massera bort det värsta.. Måste jag använda kryckor snart?! o_O


Lotta

aaah det suger med sendrag! stackare :S

sjukt rolig karl du har i sömnen hehehehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: