SKRIVET: 2009-06-21, kl 20:49:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

finito



Idag har det blivit en hel del städat. Skööönt. Slipper man tänka på att städa ALLT sen. Får man ju sakerna uppackade desto fortare. Hoppas jag i alla fall!

Nu är jag ganska trött och slut kan jag säga. Vi gick en promenad nyss dessutom :)
Fick lite sammandragningar där ett tag, men inte så farligt ändå. Vi gick förbi och kollade vart ägaren till släpvagnen bor. Pappa har ju en men den där är med kåpa också.

Imorgon ska jag & Kjell till tippen och slänga all skit vi rensat ur.

Ja, snart blir det inte så mkt uppdateringar på ett tag.. fullt upp.
Men imorgon ska jag nog på en föreläsning iaf. Om jag känner att jag har ro att sitta ner hehe. Men tror inte att någon ville följa med :/

Ska spela lite nu. Sen göra övningarna. Sen sooooova :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: