SKRIVET: 2009-06-08, kl 20:10:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

årets chock



Varför får jag alltid ont någonstans när vi är ute och går?!? Sjukt jobbigt! Kom hem från promenaden för nån timme sen och jag har ont än :(

Det gick bra att jobba idag iaf. Var inte ens trött. Blev trött på eftermiddagen vid 15, så då vilade jag en stund. Träffade syrran idag så vi tog en fika på stan. Annars har det inte hänt allt för mkt.

Årets chock hände då igår! Min farbror ringde och vi har ingen kontakt alls. Så jag minns inte vad som sades i början.. i alla fall så blev vi bjudna på hans dotters konfirmation 4/7. Naturligtvis är det den helgen vi flyttar men det får gå. Vi har ju tid på oss att flytta :)
Jag var ju på min andra kusins konfirmation så det känns taskigt att inte åka dit, dom är ju syskon.


tandra

BELLA lär mej hur man gör länkar i inläggen!! Sånna där man typ bara skriver ett ord så kan man trycka på de så kommer man till länken haha bra beskrivet :D pössss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: