SKRIVET: 2009-07-10, kl 23:05:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tröttis

Skönt med helg :)
Ikväll träffade jag Maja en stund. Sötnosen.

Igår kväll var jag hur trött som helst. Gäspade så tårarna rann redan före 20.00.. :/
Skippade därför Unga mödrar och det går ju bara en gång i veckan. Trök.
Tror jag blir tröttare och tröttare nu faktiskt. Idag har jag gäspat och gäspat och gäspat lite till, typ. Och när jag kom hem orkade jag nästan ingenting. Drygt.

Tur att jag kan ha mina "pösbraller" i alla fall nu när jeansen är trånga..

Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Hinner nog en sida iaf :)


tandra

Tycker unga mödrar är så trögt nu för tiden :( Man får ju inte se nå gravida som förra unga mödrar utan det är bara mammorna man får se.. trååååkigt! Längtar till hösten då det riktiga börjar igen :)



PUBLICERAT: 2009-07-11, 11:46:40 | URL: http://tandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: