SKRIVET: 2009-07-26, kl 20:55:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sjuk?



Idag fixade vi iordning i Kloss-rummet så nu kan Kloss bo här, eller ja det är ju väldigt tomt. Men innan var det rörigt, spjälsängen låg i kartong, ett skrivbord där inne osv osv.. nu är det fint :)

Var hem till Mika & Jonas idag och fikade lite. Kul att se hur dom hade det. Imorgon fyller hon år också så nu börjar hon också bli till åren :P

På kvällen när vi hade gjort mat var jag vrålhungrig men *pang* så blev jag att må pyton. Yr & alldeles svimfärdig. Orkade knappt sitta & äta men maten var ju så god & jag måste ju såklart äta så jag tvingade i mig lite föda. Sen la jag mig i sängen, kände hur illa jag mådde & jag låg där och typ hulkade.. klarade inte ens av att läsa. Sen gick jag upp på toa.. och då kom det.. bläääää!
Skrev på facebook att jag mådde illa och så. Då skrev en: krya på dig.
Öhhhh jag är ju inte sjuk.. jag är gravid :P

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Så man kanske orkar läsa någon minut. Mår väl sådär..
Fick btw reda på en sak igår. Ihhhhhhh. Sååååå kul =)


mika

jag är inte gammal :(((((

:D



PUBLICERAT: 2009-07-27, 15:05:15 | URL: http://m1ka.blogg.se/
tess

men hörru, då får du la lägga upp en bild på hur rummet blev sen :)



PUBLICERAT: 2009-07-27, 23:32:25 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: