SKRIVET: 2009-07-22, kl 19:23:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

massa gubbar!



Åkte till Västansjö imorse med Kjell & syrran för att plocka lite jordgubbar. Ägarna sa att det inte fanns så mkt bär, men vi hittade så mkt att vi blev nöjda & våra hinkar blev fyllda :)
Var jättemkt folk redan när vi kom dit 9.30 & dom öppnade 9.
Jag orkade bara plocka ca 20 min.. min rygg började säga ifrån & jag fick så mkt sura uppstötningar :/
Men Kjell fyllde min stora hink. Var jag nu ska jag göra av dom vet jag dock inte.. suck.
Kjell & syrran plockade i ca 1,5 timme för att sen gå över till potatislandet. Jag försökte också men det var ganska tungt faktiskt ^^

Sitter och äter jorgubbar nu. Dom är sååå goda, godare än dom man köper på stan t.ex :D

"Smittskyddsinstituet och Socialstyrelsen har gjort en simulering där man uppskattar att drygt 400.000 svenskar kommer att smittas av svininfluensan. Vanliga symtom på svininfluensan är kräkningar och hjärtstillestånd vilket lätt kan misstagas med effekterna av att ha tittat allt för längepå Sommar med Ernst."

Jag tycker tiden går otroligt fort!

Du är på dag 226 av 280. (80,7%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 1 full dag (v32+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 14 sep 2009
Du har 54 dagar kvar till beräknad förlossning.


Karolina

shit gumman, är det bara 54 dagar kvar? my god vad tiden gått fort.

hoppas att allt är bra med dig.



puss&kram

karolina



PUBLICERAT: 2009-07-24, 09:09:40 | URL: http://osynliga-jag.blogspot.com
tess

hehe jo då det har jag ;)



Åååååh vad gott med jordgubbar! Det måste jag bar aköpa i morrn ;)



PUBLICERAT: 2009-07-24, 22:19:25 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: