SKRIVET: 2009-07-05, kl 08:42:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

konfirmation

Konfirmationen tog inte allt för lång tid i kyrkan, knappt en timme. Konfirmanden sjöng två låtar som dom valt varav den ena var För kärlekens skull och den är jättefin tycker jag :)
Sen blev det smörgåstårta, kladdkaka & tårta hos kusin.
Daniel retade mig för att jag tog en rätt stor bit, han tyckte den var stor som en tegelsten. Men det kan jag säga att det var den INTE! :P
När dom skulle på konfirmationslägret så hade prästen kommit på att dom skulle cykla dit, det var 5 MIL dit. I 30 graders värme med gassande sol... men dom hade klarat det, eller några hade fått åka bil sista biten pga huvudvärk. Prästen själv hade blivit heeeelt slut efteråt & fått vila i några timmar :)

När vi kom till Borlänge igen igår kväll blev det pizza. Vi valde att sitta där, uteservering. Men det var inte speciellt trevligt, var ju en massa överförfriskade människor som stimmade & lät ^_^

Nu har min kropp börjat ställa in sig på att vakna redan 4.30 vilket inte är det roligaste. För jag kan inte somna om på en gång efter att jag varit på toa. suck.

Ena bröstet är fullt i röda prickar.. :/

Nej, nu ska ja fortsätta äta frukost. Döhungrig!


tess

men hörru varför har du tagit bort nedräkningen till bebben då? :P spännande ju, hehe



PUBLICERAT: 2009-07-06, 22:35:42 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: