SKRIVET: 2009-07-27, kl 20:26:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

knepigt

Lite knepigt är det iom att jag mår sjukt illa så här i slutet av graviditeten när det är 7 veckor kvar. Spydde ltie imorse, som tur va inte så mkt men tillräckligt äckligt om jag får säga det själv.
Sen var det bara att åka & jobba några timmar, illamående som f-n men det gick bra ändå. Blir lite irriterad ibland bara men..

Mams köpte en mysse till Kloss idag. Sååå söt & liten. Jag köpte strumpor för det är nåt jag tror vi har lite av. Kanske nån pyjamas till men annars har vi nog kläder så det räcker :)
Och sen får man ju köpa lite mer eftersom. Kloss växer väl fort också. hehe

Pratade nyss med syster som ska sy lite åt mig. Om jag ändå kunde sy själv.. kasst..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: