SKRIVET: 2009-07-13, kl 10:49:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kanske dags..



...för ett inlägg. Var ju ett tag sen sist.

Lyssnade nyss på Daddy Yankee - Gasolina. Minnen minnen. 2005, Åselby. Sen var det kört så den har spelats en del under förfesterna hos mig hehe.
Glömmer heller aldrig Arash - Boro Boro. Östermalm, dans. Flum. Filmning. Oh my god. Haha. Det var nog 2004. Tider tider. Tur att man varit ung! =)

Fick lov att stanna hemma idag.. Det tog faktiskt emot. Ont, ont, ont.
Och trött så in åt helvete. Somnade närmare 01 i natt. Kunde verkligen inte somna. Sen vaknade jag 4 & gick på toa. Somnade om relativt snabbt tack och lov.

Daniel är på Clas Ohlson hela dagen & slutar 16.
På torsdag fyller han år! Ska göra en cheesecake till dess för det vill han ha. Hellre än tårta sa han. Presenten har han redan fått. Blev en fotobok och den har han läst & haft nytta över. Helt perfekt :)
Finns mkt att lära.
Jag vet inte vart jag gjort av min 'vanliga' digitalkamera men men.. den är ju skit ändå.

Daniels mormor fyller också år på torsdag, vet inte när vi ska dit. Söndag kanske det får bli.

På torsdag ska jag till bm. Första gången utan blivande papi.
På fredag sover vi i Säter för hans föräldrar ska bort och dricka lite alkohol. Så hämtar Daniel dom på kvällen/natten. På lördagmorgon åker vi med dom till IKEA :)
LÄNGTAR!!!


Exakt 9 veckor kvar, antagligen... längtan är STOR!


Lotta

oj.. bara nio veckor! slutspurten nu :D

lyx med IKEA förresten, jag har inte vart där sen i juni nu hehe..

blir ensam hos bm på torsdag jag med. lotta-och-bella-gör-lika ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: