SKRIVET: 2009-07-08, kl 21:03:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gungstol!

Jag blev så glad idag. För jag såg en annons om en gungstol av en slump & blev sugen, så jag åkte och kollade. Ringde svärfar så han fick hämta den *tack* eftersom Daniel jobbade. Så nu står den i vardagsrummet :D
Charmigt värre tycker jag.

Fick böcker jag beställt idag. Happy! Dels en om hur man tar kort med en systemkamera (urkass förklaring..), en om ammning & en om inredning. Hur ska jag nu kunna sova ikväll? :P

Blev JÄTTEsen kvällsmat idag.. för paps & Marita kom hit. Så det blev att äta framför Barnmorskorna 20.30.

Imorgon kanske jag får träffa fasters lilltroll.

[har fortfarande ont i höften sen den korta promenaden i g å r]
Känner mig som 80 år, typ. Men då passar ju gungstolen perfekt! Bara stickningen och det eventuella hucklet på huvudet. En grå katt också kanske? hehe.


emma

Spana min blogg också! :)



PUBLICERAT: 2009-07-10, 00:13:57 | URL: http://klassensclown.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: